Blogging tips


diumenge, 22 de desembre del 2013

Twins


Fa unes setmanes que em van fer un encàrrec per a uns bessons que acabaven de néixer, en Mirko i la Olivia. Em van demanar una tovallola personalitzada per a cadascun. Em van ensenyar algunes fotos de l’habitació dels nens, que els pares havien decorat en tons grisos i blancs i amb uns núvols de roba molt bonics. Això em va anar perfecte per saber l’estil que els hi agradaria, minimalista i neutre. Ho vaig aplicar a les tovalloles, i així van quedar!
A few weeks ago I received an order for a baby twins that were just born, Olivia and Mirko. I was asked for a personalized shower towel for each of them. I could saw me some pictures of twins’ bedroom, which parents decorated in gray and white colors and with some lovely fabric clouds hang from the walls. This was perfect for me to know the style they like: minimalist and neutral. I applied this in the towels and that’s how they looked!








Les tovalloles personalitzades, tant amb caputxa com tradicionals, tenen molt d’èxit, i ja n’he cosit unes quantes, però cap d’igual! :) Són de mida gran, 100% cotó i molt suaus. Un regal únic i original que els petits poden fer servir durant molts anys per molt que vagin creixent.
Personalized towels, with hood or classic, have great success, and I have sewn quite a few of them, but all different! :) They are shower size, 100% cotton and very soft. A unique and original gift that kids can use for many years while they nonstop growing.




Les lletres i les il·lustracions estan aplicades amb punt de festó. En aquest cas vaig utilitzar uns botonets pera fer els punts de les “i”.
Letters and illustrations are applied using blanket stitch. In this case I used some little buttons to make the dot to the "i".




Em va encantar el resultat, i a vosaltres? :D
I loved the result, don’t you? :D


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...